• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3

فصل جدید انیمیشن «شکرستان» با روایت «رضا بابک» در راه است

  • کد خبر : 965
  • 18 آبان 1402 - 8:05
فصل جدید انیمیشن «شکرستان» با روایت «رضا بابک» در راه است
رضا بابک بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون راوی سری جدید داستان‌های «شکرستان» شد.

به گزارش پرگار خبر به نقل از از معاونت سیما، فرهنگ سازی پیرامون توجه به محیط زیست و صرفه جویی در مصرف آب محور اصلی سری جدید «شکرستان» است.

«شکرستان» یکی از مجموعه‌های فاخر و ماندگار مرکز پویانمایی صباست که از همان آغاز راه تاکنون تلاش کرده تا موضوعات مهم و به روز را از دل جامعه برگیرد و ماجرا‌های خود را متناسب و هم راستا با آن‌ها ترسیم و پردازش کند و اینگونه دغدغه مندی خود نسبت به مردم و مشکلات و نیاز‌های آن‌ها را نشان دهد. این برنامه با وجود آنکه مبحث خانواده اولویت اصلیش در ترسیم و مصورسازی قصه‌ها است، اما در هر فصل خود کوشیده تا در دل محور اصلی موضوعات مهم و اساسی را نیز جای دهد و براساس آن‌ها راوی داستان‌های خود باشد و، اما این بار «شکرستان» کوشیده تا مبنای ماجرا‌های خود را در کنار پرداختن به خانواده، پردازش به محیط زیست و نیز توجه به صرفه جویی در مصرف آب قرار دهد و با ایده و تفکر فرهنگ سازی پیرامون محیط زیست و آب، برای پخش راهی شبکه یک سیما شد.

سیدمسعود صفوی تهیه کننده «شکرستان» در این باره گفت: هر سری از «شکرستان» با قرار دادن یک موضوع به عنوان محور اصلی مسیر تولید و پخش خود را آغاز و پشت سر می‌گذارد اگر چه مبحث خانواده همیشه از اولویت‌های اصلی شکرستان بوده، اما در کنار آن به مقوله‌های دیگری همچون محیط زیست یا روابط اجتماعی و … پرداخته ایم. ولی در سری جدید محور اصلی این مجموعه حول محور محیط زیست، آب و صرفه جویی در مصرف آب است و پایه‌های فیلمنامه بیشتر بر مبنای این موضوع‌ها پی ریزی شده است.

لینک کوتاه : http://pargarkhabar.ir/?p=965

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi