• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
1

شهرداری به دنبال ارایه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب تهران است

  • کد خبر : 6253
  • 10 اردیبهشت 1403 - 19:00
شهرداری به دنبال ارایه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب تهران است
نصراله آبادیان گفت: نمایشگاه کتاب تهران یک رویداد بین‌المللی است؛ پس باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود نیز در بالاترین کیفیت ممکن باشد، از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

به گزارش پرگار خبر به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نصراله آبادیان شهردار منطقه هفت گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است؛ پس باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود نیز در بالاترین کیفیت ممکن باشد، از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: از چندین هفته قبل جلسات منظمی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی (ره) برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است. تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده باید تا هفته آینده دسته‌بندی شده تا دستورات مربوط به آنها صادر شود. لازم است تمامی همکاران نهایت مشارکت و مساعدت خود را با سایر نهادها برای برگزاری بهتر نمایشگاه، داشته باشند.

آبادیان ادامه داد: به هر حال مصلی امام خمینی(ره) برای برگزاری نمایشگاه نیاز به آماده‌سازی دارد و شهرداری منطقه هفت به نمایندگی از شهرداری تهران بخشی از وظایف مربوط به آماده‌سازی در این زمینه را بر عهده دارد و باید در زمان مقرر، مصلی به صورت آراسته و آماده در اختیار برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب قرار گیرد.

شهردار منطقه هفت با اشاره به حجم ترافیک در معابر اطراف مصلی امام خمینی(ره) در زمان برگزاری گفت: لازم است هماهنگی‌های لازم بین شهرداری و سایر نهادها برای تأمین ناوگان حمل و نقل شهری برای مخاطبان این نمایشگاه و نیز تأمین پارکینگ برای خودروها فراهم شود.

وی با اشاره به کیفیت برگزاری نمایشگاه در سال قبل گفت: نمایشگاه کتاب در سال قبل با توجه به محدودیت‌ها و فرصت کوتاه آماده‌سازی از مراسم عید فطر تا آغاز نمایشگاه به اذعان همه کارشناسان به خوبی برگزار شد و باید کاری کنیم که نمایشگاه امسال نسبت به سال قبل بهتر برگزار شود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://pargarkhabar.ir/?p=6253

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi