• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

«مهربان تر از مرگ» به زبان انگلیسی منتشر شد

  • کد خبر : 3729
  • 04 بهمن 1402 - 20:39
«مهربان تر از مرگ» به زبان انگلیسی منتشر شد
کتاب «مهربان تر از مرگ» به زبان انگلیسی منتشر و تمام عوائد حاصل از فروش آن صرف تهیه لوازم‌التحریر کودکان بی‌بضاعت می‌شود.

به گزارش پرگار خبر به نقل از خبرگزاری ایرنا، رمان «مهربان تر از مرگ» به قلم دکتر ناصر پروانی توسط دنیا شهامتی به زبان انگلیسی ترجمه و در قطع رقعی، در شمارگان یکهزار نسخه در انتشارات «گرایش تازه» منتشر شد.

تمام عواید حاصل از فروش این کتاب ۱۹۲ صفحه‌ای برای تهیه لوازم التحریر کودکان بی‌بضاعت هزینه می‌شود.

دکتر پروانی نویسنده و شاعر، مدیر توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مدیر سابق بیمارستان کودکان مفید است. باران، تبسم چشم، کمی دورتر از فاصله‌ها، دوباره می‌سرایمت به نام من به کام عشق، دردی به نام عشق، شعرهایم بوی باران می‌دهد، دلی دریاتر از دریا، یک کوزه پر از احساس، سرطان عشق، یک عاشقانه محض، نگران خودمم، دو فنجان غزل، چهل و هیچ سالگی و مردانی حوالی خورشید از جمله کتاب‌های پروانی است.

دنیا شهامتی از نوقلمان عرصه ترجمه است و پیش تر به عنوان صداپیشه در تولید پاکدست و شعرخوانی فعالیت داشته است. وی همچنین از فعالان کارگاه شعر شب‌های پروانه‌ای است که این کارگاه سال‌هاست توسط پروانی برگزار و اداره می شود.

کتاب «مهربان تر از مرگ» سال ۱۴۰۰ منتشر شد و با استقبال مخاطبان به چاپ ششم رسید. این کتاب سال گذشته توسط ایران صدا و با خوانش بهروز رضوی به صورت کتاب گویا عرضه شده است.

لینک کوتاه : http://pargarkhabar.ir/?p=3729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi