• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
5

دانشجویان انیمیشن دانشگاه هنر مهمان کانون نمایش شدند

  • کد خبر : 914
  • 16 آبان 1402 - 21:25
دانشجویان انیمیشن دانشگاه هنر مهمان کانون نمایش شدند
کانون نمایش (سینما و تئاتر دانش‌آموزی) در ادامه برنامه‌های خود با نمایش انیمیشن‌های کانون پرورش فکری میزبان دانشجویان انیمیشن دانشگاه هنر بود.

به گزارش پرگار خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این حضور دانشجویان انیمیشن دانشگاه هنر به همراه مهدی زارع از کاشناسان امور سینمایی مجموعه فیلم‌های انیمیشن «بعله»، «بارون میاد جرجر»، «دویدم و دویدم»، «گل زری کاکل زری»، «یکی بود یکی نبود»، «عروسیه عروسی» و مجموعه فیلم‌های انیمشن‌ هادی یقین‌لو شامل «دوست عزز و رفیق لذیذ»، «مداد قرمز وکلاغ سیاه» و «چرا این تلفن زنگ نمی‌زند؟» را به تماشا نشستند.

در ابتدای این برنامه مهین جواهریان از کارگردان پیش‌کسوت کانون پروش فکری درباره ماهیت فولکور (فرهنگ عامه) و نحوه استفاده از آن در انیمیشن برای کودکان صحبت کرد.

همچنین مهدی زارع از کارشناسان امور سینمایی کانون درباره چگونگی همکاری دانشگاه هنر با اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری سخن گفت.

لیلا میرهادی از دیگر کارگردان‌های پیشکسوت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این برنامه حضور داشت.

سینما دانش‌آموز با هدف ایجاد محلی مناسب برای برگزاری جشنواره‌های سینمایی و فرهنگی حوزه کودک و نوجوان از جمله جشنواره فیلم رشد، جشنواره فیلم کودک و جشنواره پویانمایی شکل گرفته و می‌تواند پاتوقی برای حضور معلمان فیلم‌ساز باشد.

لینک کوتاه : http://pargarkhabar.ir/?p=914

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi