• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

تصویب دو رشته “صنایع دستی – هنر سرامیک” و “صنایع دستی- هنر چوب” در شاخه فنی‌و‌حرفه‌ای

  • کد خبر : 5103
  • 19 اسفند 1402 - 13:50
تصویب دو رشته “صنایع دستی – هنر سرامیک” و “صنایع دستی- هنر چوب” در شاخه فنی‌و‌حرفه‌ای
مدیر کل دفتربرنامه ریزی و تالیف کتاب های درسی فنی و حرفه ای و کاردانش از تصويب دو رشته "صنايع دستي - هنر سراميك" و "صنايع دستي- هنر چوب" در شاخه فنی و حرفه ای خبر داد.

به گزارش پرگار خبر به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حسن آقابابایی تصویب دو رشته “صنایع دستی – هنر سرامیک” و “صنایع دستی – هنر چوب” در شاخه فنی و حرفه ای را در جهت تحقق راهکار ۶-۱ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر گسترش و تنوع دادن به حرف و مهارتهای مورد نیاز جامعه بیان کرد.

وی همچنین تصویب این دو رشته را در راستای بیانیه حوزه تربیت و یادگیری کاروفناوری و تحقق سایر اسناد بالادستی در این حوزه و با هدف توسعه کمی و کیفی آموزش های فنی و حرفه ای دوره دوم متوسطه شاخه فنی و حرفه ای دانست که پس از انجام نیاز سنجی های شغلی و آموزشی استانداردهای سه گانه شامل شایستگی حرفه، ارزشیابی حرفه و آموزش حرفه تصویب شده اند.

دکتر آقابابایی افزود: این دو رشته از مجموعه رشته های حوزه صنایع دستی یعنی هنر سرامیک و هنر چوب طراحی و تدوین گردیدند و در سیصدوهشتمین جلسه کمیسیون برنامه های درسی و تربیتی شورای عالی آموزش و پرورش بررسی و برای اجرا در سال تحصیلی آتی مورد تصویب قرار گرفتند .

لینک کوتاه : http://pargarkhabar.ir/?p=5103

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi