• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
توسط بخش خصوصی؛

نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران در اسفندماه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 4164
  • 16 بهمن 1402 - 15:29
نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران در اسفندماه برگزار می‌شود
نمایشگاه صنایع‌دستی سوم تا ششم اسفندماه سال جاری توسط بخش خصوصی در اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پرگار خبر به نقل از خبرگزاری میراث آریا، براساس قانون حمایت از هنرمندان استادکاران و فعالان صنایع‌دستی امکان صدور مجوز به همه بخش‌های خصوصی که تقاضای برگزاری نمایشگاه را دارند از سوی معاونت صنایع دستی وزارت میراث میراث فرهنگی و ادارات کل استانی وجود دارد.

در راستای اجرای این قانون، مجوز به افرادی که تقاضای برگزاری نمایشگاه دارند، داده می‌شود و ادارات استانی هم در حوزه‌های آموزش تولید و بازرگانی می‌توانند با اختیار استان مجوز صادر کنند.

همچنین بخش خصوصی استان تهران با توجه به ارائه طرح توجیهی به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان توانسته است مجوز برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی از سوی اداره کل استانی دریافت کند.

نرخ‌ها و تعرفه‌های این نمایشگاه کاملا منطبق بر نرخ‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ارائه شده است.

حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با جنبه B۲B و گسترش بازار صنایع دستی و ایجاد بازارهای جدید و ترویج در راستای قرارگرفتن صنایع‌دستی در سبد خرید خانوار بوده است.

حضور در این نمایشگاه با توجه به امکان فروش، در راستای تقویت اتحادیه‌ها و هنرمندان و تشکل‌ها با معرفی در غرفه‌های استان‌ها با محوریت شهرها و روستاهای جهانی و ملی انجام می‌شود.

توزیع عدالت مردم‌پایه و تقویت بخش خصوصی و همچنین تقویت زنجیره ارزش جزو اهداف عالی معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : http://pargarkhabar.ir/?p=4164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi